Lapas

ceturtdiena, 2010. gada 16. septembris

Inese Vikmane


Apgūstot blogu pasauli, milzīgu prieku sagādā redzēt sev līdzīgos un apziņa, ka neesmu tāda viena. Tāpēc radās doma par sadaļu "Dvēseļu radinieki", kur virtuāli varu sapulcināt līdzīgi domājošus vai līdzīgi darbojošos cilvēkus.

Kā pirmo dvēseļu radinieci noteikti gribu minēt ļoti talantīgu un radošu mākslinieci, savu vārda māsu - Inesi Vikmani, ar kuru iepazināmies Burdas rokdarbu kursos. Viņai vēl sava bloga nav, bet ļoti ceru pierunāt tādu izveidot...
Esam saņēmušas godam nopelnītos diplomus - mana mamma, Inese un es
Ineses darbi ir fantastiski - smalki un precīzi izstrādāti, pārdomāti pat sīkās detaļās. Tie mani iedvesmo uz rokdarbošanos

Vienmēr ar nepacietību gaidu iespēju satikties un atkal savstarpēji palielīties, ko esam sastrādājušas. Diemžēl tikšanās nesanāk bieži, jo Inese dzīvo un darbojas Limbažu pusē.
Esmu priecīga, ka viņa nenobijās no ekonomiskās krīzes un tomēr īstenoja savu sapni par SAVU šūšanas saloniņu "Manali" Limbažos (Jūras ielā 27) - tā ir vieta, kur veldzēt dvēseli, baudīt mieru un harmoniju rokdarbu varā :)

Es viņu saucu par "Rožu Inesi" - jo viņas darinātās rozes ir apbrīnas vērtas. Lai arī mācījāmies tās veidot kopā, tomēr katrai mums ir savs rokraksts, kas mani arī ļoti fascinē - vienā un tajā pašā tehnikā veidotie ziedi katram tomēr iznāk savādāki.
Viens no skaistākajiem Ineses darbiem ir izlaiduma tērps ar pērļu, lentu u.c. izšuvumiem - neko skaistāku neesmu redzējusi un tāpēc noteikti gribu dalīties savā sajūsmā tālāk - ar Ineses atļauju ievietoju fragmentus no skaistā tērpa:

Starp citu, šī kleita savu uzvaras gājienu turpina ne tikai dažādās izstādēs un modes skatēs, bet tikko pāris nedēļas atpakaļ bija redzama arī "Dziedošo ģimeņu" koncertā vienai no dalībniecēm. Ar šo vēlos uzsvērt, ka sākotnējais apgalvojums, ka kaut ko tik greznu nav kur uzvilkt, nav piepildījies - ja šī kleita varētu runāt, tai būtu daudz kas stāstāms, kur tik tā nav bijusi, ko tik nav redzējusi :)

2 komentāri:

Anna teica...

Tiknromantiski tie izšuvumi...man arī tuva kļūst šī mazliet vintage nots.

Inese teica...

bezdievīgi skaisti, vai ne???
Es kā paskatos uz Ineses darbiem, tā man pašai gribas korķēt vaļā savas lentu kastes un pērļu krājumus - tāds iedvesmas avots...