Lapas

otrdiena, 2012. gada 24. aprīlis

Mamma = Sieviete kustībā

Atskaitoties par Plūmītes sievišķības uzdevumu trešo nedēļu, uzreiz jāatzīstas, ka neiekļāvos idejiskajā plānā par fizisko labsajūtu, bet faktiski fizisko devu ķermenim nodrošināju :)

Foto: http://www.helenahalme.com/2010/11/50-things-to-do-in-london-before-you.html
Pagājušā nedēļa bija tik piesātināta pasākumiem, ka nekādi nevarēju tajā vēl iekļaut savus prieciņus attiecībā uz ķermeņa lutināšanu ar fiziskām baudām :). Tomēr es nebūtu es, ja neapvienotu patīkamo ar lietderīgo...

Kā man gāja:
- divas pilnas dienas man bija jāpavada seminārā - liekas viena vienīga garlaicīga atsēdēšana? Tikai ne man - man patīk apgūt ko jaunu un tāpēc semināru baudīju no sākuma līdz pat beigām... UN!!! - neaizmirsu arī par fizisko atslodzi - uz semināru, protams, kavēju un nācās doties vieglā riksītī (minūtes 15-20 rīta svaigajā gaisā :D), pusdienas pārtraukumā neba nu ēst jāiet - es devos pastaigā pa parku un tuvējām ieliņām - sagadījās būt jūgendstila arhitektūras epicentrā - tad nu neatteicu sev arī garīgo baudu aplūkot skaistās ēkas (Alberta, Vīlandes, Ausekļa u.c. tuvējās ielas), pēc semināra vēl jāpaspēj uz nākamo tikšanos: pirmajā vakarā pa starpai bija divas stundiņas brīvas (tas ir laiks, kad var kājiņām aizcilpot uz tikšanās vietu un tīrās sagadīšanās pēc tikšanās vietas tuvumā ir Abakhan veikals - tātad aizcilpot vajag pēc iespējas ātrāk, lai vairāk laika atliek, ko pavadīt veikalā :D); otrajā vakarā norunāju tikšanos ar savu labāko (senāko) draudzeni, kuru nebiju satikusi jau ui-cik-sen!!! - tas nu arī bija iemesls ātram solim, lai ātrāk satiktos :D
- pēc iespējas neizmantot transportu - esot pilsētas centrā, manī ieslēdzas protests pret transporta izmantošanu (tas nebūt nav pagājušās nedēļas sindroms, bet jau ilgstoša diagnoze :D), tāpēc, ja vien nav dzīvības un nāves jautājums, tad uz visām 4 debess pusēm dodos kājiņām :)
- divas dienas meitiņa dodas uz skoliņu - mūsu fiziskā slodzīte ir ātrā ģērbšanās un mūžīgā kavēšana (pie kuras jau skoliņā visi pieraduši :D), tad es skrienu mājās padarīt nepadarāmo un tad atkal uz skoliņu pēc meitiņas;
- ikdienas pastaigas ar suņuku - te nu pagājušo nedēļ pieliku vēl kādu apli vairāk kā ierasts (arī lietainajā laikā no sērijas "nav sliktu laikapstākļu, ir tikai nepiemērots apģērbs" - kārtīgi sapakojos un var baudīt pastaigu rozā gumijniekos :D);
- Lielā talka - kurā gan šogad nesanāca piedalīties - atkal liekas, ka izpaliek fiziskās aktivitātes... bet man bija citas - visa diena pavadīta izstāžu centrā ar diviem 6 mēnešu jauniem kucēniem :)

Nu kaut kā tā - ja nesanāk laiku veltīt tikai sev, tad jāatrod laiks sev paralēli citām aktivitātēm :)

1 komentārs:

Plūmīte teica...

Oho! Visu nedēļu vieglā riksītī, tas jau izklausās pēc kārtīga treniņa katru dienu! Un vēl ar smaidu uz lūpām - nu Tu esi īsts iedvesmas avots!